Ik krijg een foutmelding bij mijn registratie. Wat nu?

Soms gaat er wel eens iets mis bij het registratieformulier van het basis lidmaatschap. Meestal ben je dan wel gewoon aangemeld, maar is het systeem onderweg blijven hangen. Probeer dan de volgende stappen:

1. Ververs je pagina en kijk in het hoofdmenu of je nu opeens een poppetje, oftewel een profielicoon ziet.
Zo ja: je bent automatisch ingelogd. Klik op het poppetje. Je gaat nu naar je profielpagina. Wijzig hier meteen je wachtwoord en noteer het ergens of sla het op in je browser. Zo kom je er volgende keer weer in. Toch je wachtwoord vergeten? Ga dan naar stap 2.
Geen poppetje te zien? Ga naar stap 2.

2. Geen poppetje? Dan ben je niet automatisch ingelogd. Maar geen nood. Je bent waarschijnlijk wel gewoon geregistreerd. Klik op het inlogicoontje (pijltje dat een hokje in wijst). Klik op Wachtwoord Vergeten. Vul op de pagina die je nu te zien krijgt het e-mailadres in waarmee je je geregistreerd hebt en klik op Nieuw Wachtwoord Aanmaken. Je krijgt nu de melding dat je een e-mail hebt ontvangen met een bevestigingslink waarmee jij jouw wachtwoord kunt resetten. Ga naar je mailbox en volg de aanwijzingen in de betreffende e-mail.

3. Ben je niet automatisch ingelogd en krijg je bij stap 2 te lezen dat jouw e-mailadres niet bekend is? Dan is er iets anders misgegaan. Neem dan contact met ons op via het contactformulier.
Vermeld in je bericht wat het probleem is én met welke naam en welk e-mailadres je wilt registreren, dan regelen wij het met de hand voor je.
Dit kan wel even duren, want ook wij zijn wel eens lunchen/koffie drinken/slapen/lekker aan het wandelen in het bos. We regelen het in ieder geval zo snel mogelijk.